Generhvervelse og Særlig køreundervisning

Generhverver

Har du fået frakendt dit kørekort og vil have lov til at køre bil igen, skal du generhverve den.

Som generhverver får du ved mig alt den teori du har behov for, samt to kørselslektioner som vi planlægger efter dine behov med kørsel uden for arbejdstid eller uddannelse så du kan få din hverdag til at hænge sammen.

Prisen er 2.500 kr.

Særlig Køreundervisning

Har du haft dit kørekort i mindre end 3 år, og har du fået 2 klip, så har du fået et kørselsforbud og skal have særlig køreundervisning.

Pakken består af teoriundervisning efter behov, dog min. 8 teorilektioner, samt 8 undervisningslektioner i bilen.

Prisen er: 6.500 kr.

Bemærk:

Separat afregnes 1000,- kr. for leje af skolevogn til køreprøve i begge tilfælde.

Kontakt mig

Kontakt mig igennem kontaktformularen eller ring til mig, så kan vi begynde at planlægge for at du kan få din førerret igen.

Klar til at køre med?

Find Holdstart

Sådan gør jeg

Kørelærer Lone K står for teoriundervisningen, som altid forsøger jeg at gøre det let forståeligt og interessant, samtidig med at fokus bliver holdt på et seriøst niveau i teorien. Det handler i høj grad om at blive underholdt, samtidig med at du lærer om teorien, på den måde bliver det en fornøjelse at få den nødvendige viden for at kunne tage et kørekort.

Jeg bruger en kombination af projektor og whiteboard tavle til præsentation af teoriundervisningen og visuel visning af diverse trafiksituationer på. Denne form for interaktiv undervisning giver en bedre forståelse for de respektive trafiksituationer, end et enkelt billede kan gøre. Det giver frihed til at studere og analysere trafiksituationer i hele deres kompleksitet og forskellighed. På den måde giver det en bedre social oplevelse af undervisningen, og en bedre måde at få en ensartet forståelse for teorien. Derfor giver svar på spørgsmål en samlet orientering for hele holdet, fremfor den enkelte elev alene ved et PC-undervisningsforløb.

Vigtigt angående danskkundskaber

Køreskolen stiller krav til dig som elev, at du behersker dansk fuldt ud på et niveau, hvor du er i stand til at tage både teoriprøve og køreprøve på dansk.

Sproglige udfordringer kan kræve så meget ekstra forklaring, at det kommer til at påvirke undervisningen for de øvrige deltagere. Så for ikke at gå på kompromis med kvalitet og indhold, stiller køreskolen dette krav om dine sproglige egenskaber – for din og de øvrige deltageres skyld!

Der er mange danske fagudtryk og det er vigtigt at kunne forstå fagudtrykkene for at kunne få den nødvendige viden, for at kunne blive en sikker bilist, med sunde og konstruktive holdninger i trafikken.